FANDOM

Sunako Kirishiki to jedna z głównych bohaterek anime Shiki.

Osobowość Edytuj

Sunako to tajemnicza dziewczynka. Lubi czytać książki. Czytała ich wiele i wspomina, że uwielbia powieści Seishina. Posiada dużą wiedzę, której dziecko w jej wieku raczej nie powinno mieć, zwłaszcza o tematyce śmierci. Właśnie to zwróciło uwagę Seishina i w ten sposób odkrył jej prawdziwą naturę. Nie lubi gdy ktoś nazywa ją dzieckiem.

W rzeczywistości jest przywódczynią wampirów. Jako lider jest bardzo dojrzała i potrafi zrozumieć innych. Opowiedziała Tohru swoją historię, gdy cierpiał z powodu śmierci Natsuno.

Mimo wszystko nie zabijała innych dla zabawy, tylko po to by przetrwać. Chciała stworzyć bezpieczne miejsce dla siebie i innych wampirów jakim była Sotoba. Chciała również zostać zaakceptowana i nie musieć się już ukrywać. Dba o pozostałych i swoją rodzinę. Opłakiwała śmierć Chizuru i była zaniepokojona zniknięciem Seishirou. Martwiła się, że nie zobaczy już nigdy Tatsumi'ego i Seishin'a, gdy zaśnie w dzień.

Wygląd Edytuj

Sunako ma wygląd małej dziewczynki z ciemnofioletowymi włosami, bladą skórą i pustymi czarnymi oczami. Przeważnie ubiera się w ubrania w stylu wiktoriańskim. Gdy była człowiekiem jej oczy były koloru brązowego.

Historia Edytuj

Sunako była ukochaną córką zamożnej rodziny. Pewnego dnia, przyjaciel jej ojca przyprowadził w odwiedziny gościa. Był on obcokrajowcem, więc został u nich na krótki okres czasu. Sunako była uszczęśliwiona. Zaprzyjaźnili się choć nie mogła go zrozumieć i rozmawiał z nią za pomocą gestów, myślała, że to zabawne. Wkrótce ludzie w posiadłości zaczęli umierać, a mieszkańcy zmuszeni byli do wyrzucenia go, bo zakładano, że to jego wina. Sunako była zdruzgotana i postanowiła mu pomóc się spakować. Gdy przyszła do pokoju ugryzł ją i było to ostatnie co pamiętała.

Dziewczynka obudziła się w trumnie. Nie wiedziała co się stało i była przerażona. Była pochowana wraz z nożem, więc użyła go. Ktoś usłyszał jej płacz i krzyk. Na ratunek przyszedł jej jakiś mężczyzna. Zabrał ją do domu i posłał z powrotem do miasta, ale zaatakowała go.

Zabrano ją do drugiej posiadłości należącej do jej rodziny. Mieszkała w starej szopie. Jej rodzina nie odwiedzała jej, ale wysyłała sługi, aby miała się czym żywić. Było tam również bardzo dużo książek do czytania.Czuła się jak zwierzę i uciekła z powrotem do domu, jednak nie było już tam jej rodziny, ale obcy ludzie. Szukała ich bardzo długo, ale w końcu zrozumiała, że minęło już tyle czasu, że nawet jej młodsza siostra umarła.

Żyła samotnie przez wiele lat, ale powoli stworzyła swoją nową rodzinę i szukała dla nich bezpiecznego miejsca. Tak więc, gdy czyta eseje Muroi Seishin'a opisującego wioskę jako zaciszne i otoczony przez śmierć miejsce, decyduje się przeprowadzić do Sotoby. Planuje przekształcić malowniczą miejscowość w miejsce dla wampirów, tak żeby jej rodzina mogła żyć bezpiecznie, z dala od strachu.

Jej przybrana rodzina przybyła do Sotoby w sierpniu. Kierowała stworzoną przez nią armią wampirów. Chciała zapewnić im bezpieczne miejsce.

Gdy wybuchło polowanie na wampiry skryła się z Tatsumi'm i Seishin'em w podziemiach Kanemasy. Nie chciała zasypiać, bo myślała, że w tym czasie mieszkańcy mogą ją dorwać i już nigdy nie zobaczy swoich przyjaciół.

Ostatecznie uciekła razem z Seishin'em z wioski i rozpoczęli razem nowe życie.

Relacje Edytuj

Seishin Muroi Edytuj

Sunako i Sieshin po raz pierwszy spotkali się w trzecim odcinku. Dziewczynce bardzo podobały się jego eseje i był to jeden z głównych powodów dla którego przeprowadziła się z rodziną do Sotoby. Odwiedziła go jeszcze kilka razy na wzgórzu, do czasu gdy Seishin odkrył jej prawdziwą naturę. Miała zamiar go ugryźć, lecz wycofała się z tego. Młodszy mnich przyszedł do nich, gdy w wiosce wybuchło polowanie na wampiry. Tatsumi kazał im zejść do podziemia. Nie chciała zasypiać w dzień, bo myślała, że nigdy ich już więcej nie zobaczy. Gdy do Kanemasy przyszli mieszkańcy wioski uciekł razem z nią do świątyni. Nie było tam jednak bezpiecznie, więc uciekł w las. Gdy Tomio Ookawa chciał zabić Sunako, mnich zabił go i tym samym uratował dziewczynkę. On i Sunako uciekli z wioski. Ugryzła go i stał się wilkołakiem. W mandze rozpoczął z nią nowe życie.

TatsumiEdytuj

Tatsumi był lokajem Kirishiki i oddanym sługą Sunako. Posłusznie wykonywał jej rozkazy. Chciał zabić Natsuno jednak Sunako kazała mu go oszczędzić. Kazała mu rozpocząć wojnę, gdy dowiedziała się o śmierci Chizuru. Gdy uciekli do podziemia nie chciała zasypiać, bo była szansa, że już nigdy nie zobaczy jego i Seishin'a. Gdy do Kanemasy przyszli mieszkańcy wioski Tatsumi wystawił się na przynętę, aby ona i Seishin mogli uciec. Gdy mnich spytał się go czemu jest tak oddany Sunako, odpowiedział że jest dla niego symbolem upadku, ale mimo wszystko stawiała temu czoło i walczyła. Fascynowało go to i dlatego uważał, że ta część Sunako jest piękna.

Chizuru Kirishiki Edytuj

Chizuru była uważana przez mieszkańców Sotoby, za matkę małej Sunako. W rzeczywistości to Sunako pełniła tą rolę. Była od niej bardziej dojrzalsza. Prawdopodobnie to ona przemieniła kobietę w wampira. Bardzo rozpaczała, gdy dowiedziała się, że Chizuru nie żyje.

Seishirou Kirishiki Edytuj

Seishirou był uważany przez wszystkich za ojca Sunako. Pomagał jej, ponieważ bardzo chciał się przemienić w wampira. Sunako była bardzo zaniepokojona jego zniknięciem, gdy w wiosce wybuchło polowanie na wampiry.

Tohru Mutou Edytuj

Sunako wezwała go do siebie i opowiedziała swoją historię. Zrobiła to, by pocieszyć Tohru po śmierci Natsuno.

Tomio Ookawa Edytuj

Mężczyzna chciał zabić Sunako, gdy ta ukryła się w świątyni.

Pozostałe Wampiry Edytuj

Była dla nich liderką i chciała stworzyć dla nich bezpieczne miejsce jakim była Sotoba. Wszyscy byli jej posłuszni.

Natsuno Koide Edytuj

Nie poznali się osobiście, lecz wiedziała, że może im się przydać po jego przemianie w wilkołaka, więc dzięki niej Tatsumi go nie zabił.

Moce i umiejetności Edytuj

Moce i umiejętności: Edytuj

  • Duża wiedza o świecie,
  • Umiejętne zarządzanie potężną armią,
  • Nieśmiertelność,
  • Szybka regeneracja,
  • Niestarzenie się,

Słabości Edytuj

  • Wrażliwość na słońce,
  • Strach przed krzyżami, świętymi znakami itp.

Ciekawostki Edytuj

  • Stroje Sunako były inspirowane japońskim stylem Lolita. Wiele projektantów owych marek, pracowało przy powstawaniu Shiki tworząc projekty jej sukienek.
  • Uwielbia czytać książki.
  • Nie lubi gdy ktoś nazywa ją dzieckiem.