FANDOM

Megumi Shimizu to jedna z głównych bohaterek anime Shiki.

Osobowość Edytuj

Megumi jest bardzo egocentryczna i myśli tylko o sobie. Nienawidzi Sotoby i czuje, że tam nie pasuje. Wszystko pogarsza fakt, że pozostali mieszkańcy się z niej śmieją. Choć jest uprzejma dla mieszkańców, patrzy na nich jako ludzi bez świadomości, którzy uważają, że wszystko z poza Sotoby jest dziwne. Postrzega swoją przyjaciółkę z dzieciństwa Kaori za irytującą osobę. Z drugiej strony, jest nieśmiała, kiedy w pobliżu znajduje się Natsuno w którym jest zakochana. Uwielbia marzyć i fantazjować.

Jako wampir stała się bardzo złośliwa. Akceptuje atakowanie i zabijanie ludzi, głównie dlatego, że nienawidzi Sotoby. Jej uczucia do Natsuno stają się bardziej intensywne, jak i do ludzi przebywających w jego otoczeniu. Znienawidziła Tohru, bo była zazdrosna, że Natsuno spędza z nim dużo czasu. Była impulsywna i często wyrażała się swoją opinię lub wyrażała swoje własne myśli bez rozważania w jaki sposób wpłyną na innych ludzi. Zostało to pokazane, kiedy dowiedziała się że Natsuno może nie zmartwychwstać i Nao chciała ją zapewnić, że jest duża szansa. Shimizu powiedziała jej, że nikt z jej rodziny nie zmartwychwstał i Nao popadła w rozpacz.

Wygląd Edytuj

Megumi ma długie, jasnoróżowe włosy, które upina w dwa wysokie kucyki. Używa różnych wstążek lub akcesorii do włosów dla każdego stroju nosi, ma jasną cerę i różowe oczy. Ubiera się modnie, przez co inni mieszkańcy się z niej śmieją.

Po przemianie jej wygląd niewiele się zmienił. Jej skóra stała się bardziej blada. Usta malowała szminką.

Historia Edytuj

Megumi urodziła się i wychowała w Sotobie. Nienawidziła życia w tym miejscu. Marzyła o wyjeździe do uniwersytetu w mieście i spędzaniu całych nocy w klubach. Jedyną rzeczą, która jej się podoba w Sotobie to dom na wzgórzu zwany Kanemasą, oraz Natsuno Koide.

Zniknęła 11 sierpnia w okolicach Kanemasy. Odnaleziono ją sparaliżowaną następnego dnia. Doktor Ozaki przypuszczał, że to może być anemia. Trzy dni później Megumi zmarła.

Odrodziła się jako Wampir i zabijała ludzi w Sotobie.

Gdy rozpoczęło się polowanie, chciała uciec autostradą do miasta. Rolnicy zobaczyli ją. Ukryła się na polu myśląc, że się jej uda. Jej głowa została zmiażdżona przez traktor, a następnie ludzie zmiażdżyli jej serce kołkiem, doprowadzając do śmierci dziewczyny.

Relacje Edytuj

Natsuno Koide Edytuj

Megumi od samego początku chciała się z nim zaprzyjaźnić lub przynajmniej zacząć rozmowę, ale ten ją ignorował. Była nim zauroczona. Przychodziła w nocy i obserwowała okno w jego pokoju. Marzyła aby być z nim w bliższej relacji. Te uczucia nie były odwzajemnione i chłopak dobrze wiedział o jej działaniach. Jednak przyznał, że mają wspólną niechęć do wioski i chęć wyjechania stąd. Po jej śmierci i zmartwychwstaniu jej uczucia stały się silniejsze i zabijała każdego kto stanął między nimi. Wiedziała, że Natsuno znienawidził ją jeszcze bardziej, gdy zabiła jego przyjaciela - Tohru. Mimo to pokazywała, że nadal się o niego troszczy. Nie chciała, aby zabijał go ktoś inny niż ona i była zmartwiona, gdy zdała sobie sprawę, że chłopak może nie zmartwychwstać. Zarówno w madze, jak i w anime w kulminacyjnym momencie, wyobraża sobie Natsuno stojącego na autostradzie i tym samym mieszkańcy wioski złapali ją i zabili.

Tohru Mutou Edytuj

Megumi całkowicie pogardza Tohru przez całe życie, jako człowiek i Shiki. Jej jedynym powodem tej nienawiści wydaje się być fakt, że Natsuno lubi Tohru bardziej niż ją. Postanowiła go zabić, po czym Natsuno jeszcze bardziej ją znienawidził. Mimo tego Tohru nie jest taki w stosunku do Megumi. Choć niekoniecznie mają wzajemne uczucia wobec siebie, Tohru nie pozwolił Megumi zabić Natsuno i sam go ugryzł. Po tym dziewczyna jeszcze bardziej go znienawidziła.

Kaori Tanaka Edytuj

Kaori i Megumi były przyjaciółkami z dzieciństwa. Kaori irytowała Megumi swoim zachowaniem. Podczas pogrzebu dziewczyny Kaori chciała wrzucić do jej trumny prezent na jej urodziny, oraz wręczyć Natsuno pocztówkę od Megumi w jej imieniu. Gdy dziewczyna zmartwychwstała zabiła jej ojca, bo Kaori przyjaźniła się z Natsuno.

Tatsumi Edytuj

Megumi była posłuszna Tatsumi'emu i wykonywała jego rozkazy. Sprzeciwiła mu się, gdy oświadczył, że mają zamiar zabić Natsuno. Chciała zrobić to sama, ale się nie zgodził. Mimo to nie posłuchała go. Wiedział, że tak się stanie i przebaczył jej.

Masao Murasako Edytuj

Megumi i Masao nie mieli najlepszych stosunków. Choć Masao próbował ponownie i ponownie, aby uzyskać podziw Megumi jego wysiłki okazywały się daremne. Kiedy cieszył się, gdy Natsuno poddano kremacji, Megumi pobiła go, a kiedy zaproponował by uciekli razem zostawiła go.

Moce i słabości Edytuj

Moce i umiejętności: Edytuj

  • Nieśmiertelność,
  • Szybka regeneracja,
  • Niestarzenie się,

Słabości Edytuj

  • Wrażliwość na słońce,
  • Strach przed krzyżami, świętymi znakami itp.